IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Monday, May 16, 2011

Majalah Cubprix

Apa cite pasal majalah Cubprix ni. Ade gambar saya yang tak berapa nak lawa ni la. Pasal ari tu saya cite kena intervue kat Batu kawan hari tu le.

Majalah Cubprix masa kat Terengganu , Pusingan 3. Isi dalam banyak cite pasal perlumbaan moto cubptix ni la. Dulu tak de majalah ni. Sekarang baru ade. Dulu tumpang kat suratkhabar berita harian hari Khamis bahagian EPG.

Dalam bahagian Lagenda Cubprix, tah tahan Mr. Hubby boleh jadi lagenda pula.

Bergambar dengan gambar kenangan (masih kurus lagi Mr. Hubby). Muka saya yang tak elok.

Mr. Hubby bergambar bersama bekas kru dan juga member2 lama yang masih berlumba lagi ke hari ini.

Bahagian Apa Kata Mereka, tak apa yang saya cakappun saya tak tau. Tup2 diorang tulis yang ini. Malu ye muka tak elok langsung.


No comments: