IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Thursday, April 28, 2011

SUNSHINE CARD FIESTA

Ini adalah promote untuk "exclusive for sunshine card member". Ada bermacam pertandingan dan juga jualan murah di Sunshine Square yang hanya berada di Bayan Baru, Pulau Pinang. Nak promote Pulau Pinang juga. Sunshine di ada kat area utara je. Kat Penang je pun. Ini adalah Supermarket ye kalau sape yang tak tau . sape yang jadi ahli mesti terima jemputan ini. Macam kad JUSCO atau TESCO juga. Pada 29 April - 1 May 2011, bertempat di Level 4, Banquet Hall Sunshine Square, Bayan Baru, Penang. Bermacam-macam aktiviti dijalankan. Sila jemput ke sini ye. Rasa macam nak pergi je. Kalau memergi saya usulkan , kalau tak de tu maknanya saya tak pergi lah ye.

Promosi untuk barangan Sunshine.

Promosi juga untuk barangan lain seperti kanak-kanak, bahaggian wanita terutamanya. Nampak memang dia promote untuk wanita ni kena ler lelebih baru ler boleh serbu. Tambah2 hari Jumaat bagi yang kerja gomen ni, lagi laju ler serbu kesana. REHAT adalah panjang katakan.

Event yang akan diadakan di Sunshine Bayan Baru, penang. Seperti Breastfeeding Worshop, Baby Crawling Competation dan bermacam lagi.
Ini adalah Event Highlights, tak berapa jelas pula.


No comments: