IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Thursday, April 28, 2011

Gelagat Anak-Anak

Macam-macam gelagat semalam Arif dengan Alisha. Cerita anak je kan bila dah ade anak nih. Nak cite diri sendiri tak de yang menarik pun. Tengok aksi Arif buat kerja sekolah dia la.



Begitu teliti sekali Arif buat kerja sekolah. Sampai nak cecah muka kat kertas tu.

Tengah main game moto selepas buat kerja sekolah, dah siap kerja baru boleh main game ye abang. Tengah pilih moto mana nak main. bukan main cekap lagi tekan button kat lappy.

Tengah main berlumba moto. Jari suma dekat button anak panah je. Punah suma tekan kat situ.hehehehe...

Ini adalah hadiah game yang ada dalam pack Coco Crunch yang dibeli pada hari Selasa tadi. Permainan burung kumpul wang dan ada halangan ye. nanti saya cerita macam mana main dia.

Ini adalah gelagat Alisha mengoyak kotak Coco Crunch. Habis dia buat sampah. Kusyuk je bila dapat kertas atau kotak. Budak2 memang suka benda2 macam ni. Tapi kena tengok takut dia masuk ke mulut je. Itu kena awasi lah.

Pada hari yang lepas2 gambar yang ada kat bawh ni ye.

Ini adalah gambar gelagat Alisha tengah main komputer yang ada bunyi huruf dan juga lagu2.

Ini pula adalah game Nitendos yang sudah dipecahkan oleh ayah dia. Janji boleh main tunch2 gitu. Tengok kecik2 dah pandai touch2 skrin ni. Sampai fon saya yang tak leh sentuh pun dia nak sentuh. Bagi fon ayah dia je la yang boleh touch..

Gelagat Alisha pakai topi beso gitu. Ikutkan banyak lagi pic2 menarik. Nanti saya upload lain. Kemian jeling lagi kita sentuh tangan dia. Besa topi dari kepala. hehehehe...

Dan yang terakhir adalah gelang kaki Alisha yang sudah lama tak dicuci. Tengok kembali bersinar. Gelang silver ni Alisha kalau pakai cepat je kelabunya, kata mak peluh dia masin sangat, tu yang cepat hitam.


No comments: