IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Friday, April 29, 2011

Game dari Coco Crunch

Game dari Coco Crunch adalah game dari movie RIO di pawagam yang baru-baru ini ditayangkan. Untuk anak-anak memang seronok. Cara nak main ye pun senang saja. Dia ada 3 jenis permainan bagi satu pek satu jenis permainan. Yang anak saya pilih ni menan dia kutip wang emas cam tu caranya.

Mula game RIO - Beach Race.

Mula permainan yang burung betina akan ikut sahaja burung jantan tanpa melakukan apa2 kerja. Tiga kepala burung di bawah menunjukkan nyawa yang diberikan. Cuma ada 3 nyawa sahaja yang diberikan. Anak panah digunakan untuk permainan ini. Yang 2 kotak biru adalah spring yang boleh burung jantan melompat lebih tinggi dan kutip wang emas tersebut.

Perlu melompat diatas bola tersebut untuk mengutip wang.

Perlu juga melompat di atas belon untuk mengutip wang dan juga melepasi kayu ski yang menjadi penghalang kepada burung jantan tersebut.

Ada juga perlu melompat diatas kotas ais dan melepasi lubang yang telah di korek tersebut. Cubalah untuk melepasi halangan2 tersebut sehingga ke penamat. Anak saya belum main sampai ke penamat lagi. Ibu atau bapa juga boleh menolong untuk menang ke penamat. SEKIAN.





No comments: