IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Tuesday, December 27, 2011

Terbeli lagi

Mengingatkan saya punya peti ais baru, memacam nak lekat kat peti ais tu. Semalam pergi Padang Besarpun beli itu je. Hari ini dalam MilkAdeal, saya sudah terorder, boleh ter pula....calender magnetic dengan 6 gambar sendiri. Tawaran sehingga hari ni sahaja, tu yang cepat-cepat je order. Rasanya dekat tempat lain pun ade juga. Contoh dekat Grouponpun ade juga. Tapi tak tau ade ke lagi atau memang tak de. Ini kali kedua saya order di milAdeal. Kalau berbelanja dekat online ni memang keterujaan, tapi awas kena berjimat juga. Hati kena tabah tau...kan macam saya dah terbeli pula. Nak tengok lebih detail lagi klik je gambar kat bawah ni.Ini cerita lain pula. Masa saya turun ofis tadi, Kak Jun (staf opis) telah memberi saya ini, tempat letak telekung katanya. Memang menarik, cara design beg ni. Bentuk kecil je, boleh muat telekung gitu. Kak Jun baru balik daripada Bandung, inilah hadiahnya, tq Kak Jun. saya je tak kesampaian nak kesana lagi....huhuhuh Bila agaknya ye?

Beg telekung dari Bandung, Indonesia.



No comments: