IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Sunday, December 25, 2011

Happy Birthday

Semalam adalah bufday saya. Dah tua juga le saya ni. Semoga segala urusan di masa akan datang dapat di jaga dengan eloknya. Saya berharap keluarga yang telah dibina bahgia sehingga keakhir hayat dan anak-anak yang berjaya. Amin.....
Tak apa yang menarik masa hari bufday saya, sibuk dengan kenduri sekali 2 tempat. Sedara terdekat pula tu. Pagi,dekat kenduri di dewan dimana tempat saya bersanding dulu. Teringat pula memori lama, cewah...

Ini pelamin pengantin, rombongan belum tiba. Disini juga le saya bersanding pada tanggal 17/12/2006. In memory.

Aksi ultraman yang tak pernah tinggal bila bergambar....

Di tangkap oleh Arif, boleh dia suruh saya buat peace, bagi arahan macam juru foto bertauliah ye Arif.

Hantaran dari pihak perempuan.

Selepas itu dengan pantasnya ke rumah sedara sempena majlis pertunangan beliau dengan rombongan daripada Negeri Sembilan.Sebab dah kenyang dikenduri kawen tadi, tak makan le masa majlis pertunangan tersebut. Habis-habis je majlis terus balik coz Mr. Hubby nak bawa gi tengok wayang cerita Suatu Malam Kubur Berasap. Cerita boleh layan je la....

Sementara menuggu masuk panggung, berebut makan popcorn. Bila masuk dalam, sudah tinggal separuh. Macam ni le selalunya.


No comments: