IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Friday, August 5, 2011

Nak Menang Hadiah


Hari ni nak masuk contest dari blog Sepet untuk dapatkan beg dari Sepet Shop. Kira macam kalau menang boleh dapat beg rayalah ni. Sukee, Contest dia senang je, mula-mula kena jadi follower kat Sepet Shop lah ye. Dan-dan terus jadi follwer dia. Tapi tak kesempatan nak beli je lagi. Saya memang selalu baca Blog Sepet, tapi yang nak dikatakan setiap hari saya baca adalah Blog kakak-kakak dia 2 orang ini, ceeramoon dan juga viruspadu. Saya dapat blog ceeramoon kat member kl, pas tu baru follow viruspadu. Seterusnya blog sepet dan sekeluarga beliau. Pernah sekali beli barang kat ceeramoon nya butik ( nursing cover). Kat kak jemah belum juga beli pape, nanti akan datang lah kot (Insyaallah). Minta-minta dapatlah peluang berhari raya dengan beg baru dari sepet shop. Sambung balik cerita syarat nak masuk contest ni, pas follow, mesti ada slogan, saya mahu menang kerana......hantar kat comment sepet shop aje tau. Dan yang last sekali mesti ade button like kat blog korang tu ye. Saya dah ade, tu pun belajar dari blog ceeramoon tentang tutorial ini bagai. Tarikh penyertaan adalah daripada tarikh ini hingga 16/08/11, dan tarikh last like pada 17/08/11. Umum pemenang pada 19/08/11.

Mari kita teruskan dengan slogan untuk contest ini ye. Saya mahu menang kerana saya suka baca blog kamu, kakak2 kamu, bak kata lain semua ahli keluarga kamulah. Hari-hari saya tak miss baca blog ceeramoon dan juga viruspadu. Blog kamu baca juga, jangan majuk pula bila saya lebihkan kakak-kakak kamu. Mula dengan Ceeramoon diperkenalkan oleh kawan saya dekat KL, dah mentionpun tadi, hehehehe. Cerita pasal anak kakak kamu (viruspad), begitu tabah dia dan kamu tentang manjadi model baju pengantin. Sehingga kini Gabungan jualan ONline kamu satu keluarga suda buka kedai, syabas saya ucapkan. Nanti saya balik kl, kalau berkesempatan nak pergi Booth Sh0ppink di giant. Lepas raya ade lagi tak?. Apa yang penting tentang hadiah ini boleh saya pakai waktu raya, dapat bekas syiling boleh buh duit syiling untuk beli coki-coki, yela tu. Saya mahu menang lagi dan lagi kerana dapat hadiah raya, benda free sape tak mo.

Saya nak menang sebab saya memang suka beg (orang penpuan memang suka beg) jawapan boleh diterima kot...Akhirnya tak tau dah nak bagi alasan yang bernas dan munasabah pasal apa masuk contest ni. Saya akan sentiasa ikuti blog kamu sekeluarga. Untuk blog kamu orang yang ketiga saya simpan dalam bookmark saya selain ceeramoon dan viruspadu. Teruskan menulis blog walaupun saya hanya sebgai silent rider sahaja.

Jangan lupa kekawan like2 saya ye untuk menang ini contest, hehehehe.


Siap print screen follower kamu.

Inipun toturial prinsceern daripada blog ceeramoon, baru saya boleh buat. Dan semua like fb, twetter pun belajar dari blog ceeramoon juga. tq ceeramoon. Dan tq kepada kamu juga coz buat contest gini. Ingat nak tunggu contest dari viruspadu tentang dia dapat pergi Bali, nak dapat hadiah dari Bali, tapi tak do lo, nak wat cam ne. Masuk contest kamu je la. Kamu pun bagus juga buat cam ni, hilang le ketaksampaian saya nak masuk contest dari kakak kamu.

Perniagaan online 1 family ade dalam list saya tau.



1 comment:

julie@julianamnoor said...

suka kak fuza bc blog2 femes ni ek..hehehe