IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Tuesday, August 9, 2011

Saya Ke Pusat Sejahtera

Hari ini saya memergi ke Pusat Sejatera USM (klinik), untuk mengambil ubat Alergik terhadap tempat tertantu. Dia bagi ubat tahan gatal saje. Adakah saya ni gatal, nonono..maksudnya ubat tahan gatal dari saya tergaru-garu tempat yang alergik itu sahaja.

Pintu masuk utama ke Pusat Sejahtera.

Tunggu giliran nak masuk bilik pemeriksaan.

Giliran untuk berjumpa doktor.

Tunggu panggilan untuk mengambil ubat.

Sempat belek-belek kandungan gula dalam makanan kita seharian di unit farmasi sementara dipanggil untuk mengambil ubat.

Akhirnya jalan keluar untuk balik ke school semula.

Ubat yang saya dapat.



No comments: