IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Tuesday, June 28, 2011

Pesta Makan Durian

Hari yang sama saya pergi Seminar ESQ, iaitu hari ini. Tepat jam 12.00 pelan-pelan jalan menuju ke perkarangan ruang legar parking unutk menjamu selera durian pulut. Nasib kami baik saya dan juga Kak Ton, dapat gak merasa sedikit pulut durian. Durian memang banyak lagi, pulut je yang dah abis. Dapat le saya bawa balik 3 biji n sedikti rambutan. Rezeki orang terakhir ni.

Ramai juga yang hadir, saya tidak ada masa ni. Belum balik dari seminar lagi. Sebab tu gambar saya tiada..huhuhuh

Pulut durian...nyum2

Rambutan pun ada.

Hasilnya adalah tinggal kulit sahaja. Sesapa yang berani makan, try le bagi licin ini kulit durian.


No comments: