IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Friday, September 30, 2011

Jejalan Cari Makan.

Hari Selasa anak adalah demam. Jadi saya ambil cuti lah ye. masa tengah rest kat rumah sekali lektrik sudah tiada. Buakn sebab bil tidak bayar ye, tapi adalah kerja-kerja TNB kita punya hal le. Sekali dah le si abang Arif demam, tak mo duduk diam pula asyik merengek je. Last-last hantar ke rumah pengasuh dia le. Makanya hantar keduanya sekali. Lepas hantar mereka kami pakat nak terus makan tengah hari, tapi makan mee je di padang kota gitu. Mee sotong 'Pata' memang terbaik punya. Di tambah pula denga Coconut shacks, nyum-nyam, memang tebaikkk. Sambil menunggu letrik ada, kami pergi meronda di Taman Belia, lalu je pun. Lepas tu pusing ikut highway Jelutung, sempat snap dari atas moto pembangunan yang tengah di dirikan daripada hasil tambah pasir ke laut. Lepas ada letrik dalam pukul 6.30 macam tu baru pergi ambil anak. Abang Arif masih demam lagi. Makan ubat dan tido je la dia.

Kedai minuman yang terbaik di Padang Kota Lama.

Saya order mee goreng sotong.

Mr. Hubby order mee rubus sotong. Mesti ada sotong , tu yang buat dia terbaik....

Kami order Air Kelapa Shakes, siap ada eskem sekali.

Meronda di Taman Belia.

Melalui pantai Gurney Drive juga. Di panggil juga Padang Kota Baru.

Kami juga melalui kawasan pembangunan hasil tambak air laut. Nanti pada masa akan datang may be bleh ade jalan raya sampai ke seberang kot.

Inilah bangunan yang di dirikan diatas air laut setelah di tambak. Tinggi betulkan. Tahan juga tanah yang ditambak ni ye..


No comments: