IKLAN

Says.my buat majlis harijadi, tapi anda yang akan dapat hadiah! tak percaya klik sini [Birthday]

Siapa nak melancong selama 2 minggu ke seluruh dunia secara PERCUMA? Klik sini [Microsoft contest]


Friday, March 4, 2011

Lawatan Sambil Belajar

Cite pasal ade pelawat datang kat lab saya , Makmal Kristalografi Sinar-X, klau shortform ye, makmal X-Ray ye. Bukan saya punya la lab ler, tapi Pusat Pengajian Sains Fizik, USM, nama penuh gitu. Yang betulnya tempat saya kerja. Kisah keje plak gi cite. Student daripada UiTM, Jengka, Pahang. Course DIS. Ade dalam seramai 25 0rg student n 3 org Lecture. Pas melawat ade le cenderamata daripada mereka tuk kami. Yang terima mestile pegawai saya (pegawai ke???cam sama taraf je). Jangan mare ye En. Aswafi, kang banyak keje pas kat saya plak (kira sama rata dah le ye) BOS bidan terjun, coz Dekan xde...hehehehe.



Bergambar di foyer Fizik bersama-sama student UiTM

Ni le En. Aswafi, wakil menerima cerdamata dari UiTM

TQ U All, len kali datang lagi.

Klau datang inform awal-awal bleh wat makan2 tuk korang ye. Cian jalan jauh2 ade pape dari kami. Just round cam 2 je kan. dapat buku rujukan tentang Fizik je la (NOR Lab yg kasi)...


No comments: